Predavanja od Mateja Mihelčića se baziraju na predavanjima prof. Mladena Juraka i dr. sc. Vinka Petričevića.
Materijali s predavanja
| redni broj |
tema |
link |
dodatni materijali |
| 1. |
Uvod |
|
n/a |
| 2. |
Dedukcija parametara, moderni C++ |
|
n/a |
| 3. |
Klase |
|
n/a |
| 4. |
Kontrola kopiranja |
|
n/a |
| 5. |
Preopterećenje operatora |
|
n/a |
| 6. |
Jednostavno proširivanje klasa, polimorfizam |
|
n/a |
| 7. |
Višestruko i virtualno nasljeđivanje, RTTI |
|
n/a |
| 8. |
Principi objektnog programiranja i oblikovni obrasci |
|
n/a |
| 9. |
Predlošci funkcija i klasa |
|
n/a |
| 10. |
Programiranje s predlošcima, expression templates |
|
n/a |
| 11. |
Višedretveno programiranje |
|
n/a |
| 12. |
Višedretveno programiranje |
|
n/a |
Materijali s vježbi
| redni broj |
tema |
link |
| 0. |
Instalacija VS 2022 |
|
| Stvaranje SFML projekta |
|
| 1. |
SFML uvod |
|
| SFML prozori |
|
| 2. |
SFML prozori i crtanje oblika |
|
| 3. |
(Pseudo)slučajni brojevi |
|
| SFML - crtanje i transformacije oblika |
|
| Rješenje 2. zadatka (loptica) |
|
| 4. |
SFML - omeđujući okviri |
|
| Rješenje zadatka s rotiranjem trokuta |
|
| SFML - događaji |
|
| Rješenje zadatka s pomicanjem trokuta |
|
| 5. |
Datoteke "formula.png" i "mapa.png" |
|
| SFML - Slike i strukturiranje koda |
|
| Kod s 5. vježbi |
|
| 6. |
SFML - Vrijeme i satovi |
|
| Kod sa 6. vježbi |
|
| 7. |
SFML - Sprite i tekstura |
|
| Datoteka "formule.png" |
|
| Zmija: Datoteke za nadopunu |
|
| SFML - Zmija (1. dio) |
|
| Kod sa 7. vježbi |
|
| 8. |
SFML - Zmija (2. dio) |
|
| Kod sa 8. vježbi (cijela igra Zmija) |
|
| 9. |
SFML - Tekst |
|
| Datoteke |
|
| Cjelokupan kod za igru Zmija |
|
| 10. |
SFML - Stvaranje release verzije |
|
| SFML - Zvuk |
|
| Datoteka za efekt jedenja jabuke |
|
| 11. |
Datoteka EventManager.h |
|
| SFML - Upravljanje događajima |
|
| Kod za igru Zmija s upravljanjem događajima |
|
| 12. |
Izrada jednostavnog izbornika |
|
| Kod za Zmiju s jednostavnim izbornikom |
|
Materijali s vježbi (ak. god. 2023./2024.)
| redni broj |
tema |
link |
print |
| 1. |
Uvod, ponavljanje |
|
|
| Stringovi |
|
|
| Rješenja za 2. i 3. zadatak |
|
-
|
| 2. |
Vektori |
|
|
| Vektori - rješenja zadataka |
|
-
|
| Sekvencijalni spremnici |
|
|
| Sekv. spremnici - rješenja zadataka |
|
-
|
| 3. |
pair i tuple |
|
|
| pair i tuple - rješenja zadataka |
|
-
|
| Asocijativni spremnici |
|
|
| Asoc. spremnici - rješenja zadataka |
|
-
|
| 4. |
IO biblioteka |
|
|
| Rješenje 1. zadatka |
|
-
|
| 5. |
Regularni izrazi |
|
|
| Kodovi s 5. vježbi (Klase napravljene do slajda 9.) |
|
-
|
| 6. |
Klase |
|
|
| Kodovi s 6. vježbi (Klase napravljene do slajda 34.) |
|
-
|
| 7. |
Kontrola kopiranja: Kopiranje |
|
|
| Kontrola kopiranja: Premještanje |
|
|
| 8. |
SFML: Uvod |
|
|
| SFML: Crtanje |
|
|
| SFML: Crtanje (nastavak) - na 8. vj. napravili do (uključivo) slajda 14 |
|
|
| 9. |
SFML - Događaji i struktura - na 9. vj. napravili do (uključivo) slajda 17 |
|
|
| Cjelokupan kod za prvi zadatak iz prezentacije |
|
|
| Datoteke "formula.png" i "mapa.png" |
|
|
| Datoteke "Prozor.h" i "Igra.h" |
|
|
| 10. |
SFML - Vrijeme i satovi |
|
|
| Datoteka "formule.png" |
|
|
| Cjelokupan kod za formulu (s mapom i vremenom) |
|
|
| SFML - Spriteovi i teksture |
|
|
| 11. |
SFML - Igra Zmija |
|
|
| Zmija: Datoteke za nadopunu |
|
|
| Zmija - prikaz igre |
|
|
| Datoteka "Zmija.h" s 11. vježbi (kod do slajda 36 u prezentaciji) |
|
|
| 12. |
SFML - Tekst |
|
|
| Cjelokupan kod za Zmiju s tekstom |
|
|
| 13. |
SFML - Zvuk |
|
|
| Datoteka za efekt jedenja jabuke |
|
|
| Operatori i pretvorbe |
|
|
| Kod za nadopunu (klasa Matrica) |
|
|
| Cjelokupan kod za klasu Matrica |
|
|
Materijali s vježbi (ak. god. 2022./2023.)
| redni broj |
tema |
link |
print |
| 1. |
Ponavljanje, stringovi, vektori |
|
|
| 2. |
Sekvencijalni spremnici |
|
|
| 3. |
Pair, tuple, asocijativni spremnici |
|
|
| 4. |
IO biblioteka |
|
|
| 5. |
Klase |
|
|
| Cjelokupan kod iz prezentacije "Klase" |
|
|
| 6. |
Kontrola kopiranja: kopiranje, premještanje |
|
|
| 7. |
Kod za 7. vježbe (Matrica) |
|
|
| Preopterećeni operatori |
|
|
| Kod sa 7. vježbi (Matrica) |
|
|
| Cjelokupan kod za klasu Matrica |
|
|
| 8. |
Kod za 8. vježbe (vektor) |
|
|
| Dinamička memorija, predlošci |
|
|
| Kod sa 8. vježbi (vektor) |
|
|
| 9. |
SFML - Uvod, crtanje |
|
|
| 10. |
SFML - Crtanje (nastavak), događaji i struktura |
|
|
| Datoteke "formula.png" i "mapa.png" |
|
|
| Kod za formulu iz prethodne prezentacije |
|
|
| 11. |
SFML - Vrijeme, satovi, spriteovi i teksture |
|
|
| Datoteka "formule.png" |
|
|
| Cjelokupan kod za formulu |
|
|
| 12. |
SFML - Zmija, tekst |
|
|
| Zmija: Datoteke za nadopunu |
|
|
| Zmija - kod iz prezentacija |
|
|
| 13. |
SFML - Zvuk |
|
|
| Datoteka za efekt jedenja jabuke |
|
|
Dodatci vježbama
| redni broj |
tema |
link |
| 1. |
Šalabahter - stvaranje SFML projekta |
|
| 2. |
Kod iz prezentacije o stvaranju SFML projekta |
|