Predavanja od Mateja Mihelčića se baziraju na predavanjima prof. Mladena Juraka i dr. sc. Vinka Petričevića.
Materijali s predavanja
redni broj |
tema |
link |
dodatni materijali |
1. |
Uvod |
|
n/a |
2. |
Dedukcija parametara, moderni C++ |
|
n/a |
3. |
Klase |
|
n/a |
4. |
Kontrola kopiranja |
|
n/a |
5. |
Preopterećenje operatora |
|
n/a |
6. |
Jednostavno proširivanje klasa, polimorfizam |
|
n/a |
7. |
Višestruko i virtualno nasljeđivanje, RTTI |
|
n/a |
8. |
Principi objektnog programiranja i oblikovni obrasci |
|
n/a |
9. |
Predlošci funkcija i klasa |
|
n/a |
10. |
Programiranje s predlošcima, expression templates |
|
n/a |
11. |
Višedretveno programiranje |
|
n/a |
12. |
Višedretveno programiranje |
|
n/a |
Materijali s vježbi
redni broj |
tema |
link |
print |
1. |
Uvod, ponavljanje |
|
|
Stringovi |
|
|
Rješenja za 2. i 3. zadatak |
|
-
|
2. |
Vektori |
|
|
Vektori - rješenja zadataka |
|
-
|
Sekvencijalni spremnici |
|
|
Sekv. spremnici - rješenja zadataka |
|
-
|
3. |
pair i tuple |
|
|
pair i tuple - rješenja zadataka |
|
-
|
Asocijativni spremnici |
|
|
Asoc. spremnici - rješenja zadataka |
|
-
|
4. |
IO biblioteka |
|
|
Rješenje 1. zadatka |
|
-
|
5. |
Regularni izrazi |
|
|
Kodovi s 5. vježbi (Klase napravljene do slajda 9.) |
|
-
|
6. |
Klase |
|
|
Kodovi s 6. vježbi (Klase napravljene do slajda 34.) |
|
-
|
7. |
Kontrola kopiranja: Kopiranje |
|
|
Kontrola kopiranja: Premještanje |
|
|
8. |
SFML: Uvod |
|
|
SFML: Crtanje |
|
|
SFML: Crtanje (nastavak) - na 8. vj. napravili do (uključivo) slajda 14 |
|
|
9. |
SFML - Događaji i struktura - na 9. vj. napravili do (uključivo) slajda 17 |
|
|
Cjelokupan kod za prvi zadatak iz prezentacije |
|
|
Datoteke "formula.png" i "mapa.png" |
|
|
Datoteke "Prozor.h" i "Igra.h" |
|
|
10. |
SFML - Vrijeme i satovi |
|
|
Datoteka "formule.png" |
|
|
Cjelokupan kod za formulu (s mapom i vremenom) |
|
|
SFML - Spriteovi i teksture |
|
|
11. |
SFML - Igra Zmija |
|
|
Zmija: Datoteke za nadopunu |
|
|
Zmija - prikaz igre |
|
|
Datoteka "Zmija.h" s 11. vježbi (kod do slajda 36 u prezentaciji) |
|
|
12. |
SFML - Tekst |
|
|
Cjelokupan kod za Zmiju s tekstom |
|
|
13. |
SFML - Zvuk |
|
|
Datoteka za efekt jedenja jabuke |
|
|
Operatori i pretvorbe |
|
|
Kod za nadopunu (klasa Matrica) |
|
|
Cjelokupan kod za klasu Matrica |
|
|
Materijali s vježbi (ak. god. 2022./2023.)
redni broj |
tema |
link |
print |
1. |
Ponavljanje, stringovi, vektori |
|
|
2. |
Sekvencijalni spremnici |
|
|
3. |
Pair, tuple, asocijativni spremnici |
|
|
4. |
IO biblioteka |
|
|
5. |
Klase |
|
|
Cjelokupan kod iz prezentacije "Klase" |
|
|
6. |
Kontrola kopiranja: kopiranje, premještanje |
|
|
7. |
Kod za 7. vježbe (Matrica) |
|
|
Preopterećeni operatori |
|
|
Kod sa 7. vježbi (Matrica) |
|
|
Cjelokupan kod za klasu Matrica |
|
|
8. |
Kod za 8. vježbe (vektor) |
|
|
Dinamička memorija, predlošci |
|
|
Kod sa 8. vježbi (vektor) |
|
|
9. |
SFML - Uvod, crtanje |
|
|
10. |
SFML - Crtanje (nastavak), događaji i struktura |
|
|
Datoteke "formula.png" i "mapa.png" |
|
|
Kod za formulu iz prethodne prezentacije |
|
|
11. |
SFML - Vrijeme, satovi, spriteovi i teksture |
|
|
Datoteka "formule.png" |
|
|
Cjelokupan kod za formulu |
|
|
12. |
SFML - Zmija, tekst |
|
|
Zmija: Datoteke za nadopunu |
|
|
Zmija - kod iz prezentacija |
|
|
13. |
SFML - Zvuk |
|
|
Datoteka za efekt jedenja jabuke |
|
|
Dodatci vježbama
redni broj |
tema |
link |
print |
1. |
VS2022 (Instalacija i pokretanje) |
|
|
2. |
Stvaranje SFML projekta u VS-u |
|
|
Kod iz prethodne prezentacije |
|
|