3. vje~zbe iz C-a -- 1. zadatak

✓XHTML1

U direktoriju u kojem se nalazi program, treba se nalaziti datoteka rijeci.in. U toj datoteci nalazi se nekoliko rije~ci, po jedna u svakom retku, koje ozna~cimo s k1, k2,... . Treba napisati program koji ~te sa standardnog ulaza čitati rečenice, i nakon svake od njih napisati (u novi red) maksimalni indeks i, takav da se sve rije~ci k1, k2,... ki -- nalaze unutar te rečenice kao podstringovi, i to u danom redoslijedu (jedna strogo nakon druge, disjunktne). Program završava kada se upiše rečenica u kojoj nema prve riječi iz rijeci.in (dakle, kada je broj koji treba ispisati jednak 0).

Primjer:

rijeci.in
dog
cat
to
nice
Primjeri rečenicā:
This is a dog.
A dog is living among cats.
There are a dog and a nice cat going to a veterinarian
Mr. Dog is a cat too, not a dog. Very nice.
Watchdogs are concatenating their trips to Venice.
Endog Yucaton
"Sto se dogodilo, Anice?", pitao je otac.
dogcattonice
This cat is too shy.
Brojevi koje treba ispisati za svaku od gornjih rečenicā:
1
2
3
1
4
2
1
4
0
Obja~snjenje (koje program ne treba ispisivati, samo služi da vidite što se događa):
This is a dog.                                         1
A dog is living among cats.                            2
There are a dog and a nice cat going to a veterinarian 3
Mr. Dog is a cat too, not a dog. Very nice.            1
Watchdogs are concatenating their trips to Venice.     4
Endog Yucaton                                          2
"Sto se dogodilo, Anice?", pitao je otac.              1
dogcattonice                                           4
This cat is too shy.                                   0

Mo~zete pretpostaviti da su rije~ci koje treba tra~ziti duljine od 1 do 10 znakova, i da ih ima najvi~se 20. Tako~der mo~zete pretpostaviti da svaka utipkana rečenica ima najvi~se 72 znaka, no ne smijete ni~sta pretpostavljati o tome koliko će rečenicā biti utipkano (dok se ne utipka neka koja ne sadrži riječ k1).