Nerazumljive vje~zbe?


> Postovani Veky,

Postovani [del/],

> imao sam tu sreau pa sam dobio tebe za asistenta na EM1(moram se sad
> malo ulizivat :)

Samo naprijed. Nije da ce ti pomoci, ali ako ti mislis da hoce, tko sam
ja da te razuvjeravam? ;-)

> ALI (ne mo3e bez ovoga)

Ne treba ni moci. Nisam vam ni dao mail da mi pisete hvalospjeve...
negativni feedback cesto je puno korisniji od pozitivnog.

> razlog zbog kojega ti pi1em
> je taj da su tvoje zadnje vje3be bile kako meni tako i mnogim (mislim
> eak i svima)

[joke$]Ne generaliziraj toliko. Znam 5 ljudi kojima su bile
razumljive.:-)[/]

> jako nerazumljive

Svjestan sam toga. Odnosno, primio sam vec signale s raznih strana.
(In any case, hvala i tebi na tvom signalu.) Jos uvijek analiziram
uzroke, i preliminarni rezultati su da je doslo do izrazaja ono na sto
sam upozoravao na prvim vjezbama (ali me malo ljudi ozbiljno shvatilo,
mozda zbog nastupa? :) - prilicno brz prijelaz u nesto apstraktno, u
kojem se prvi izgube upravo oni kojima je dotad sve bilo trivijalno.

Cinjenica je da smo tek na zadnjim vjezbama poceli raditi nesto sto je
potpuno novo vecini studenata, i to je djelovalo sokirajuce. No to
jednostavno jest faks, i sto prije se covjek navikne na to da treba i
doma malo pogledati sto se radilo, prelistati po knjizi, pokusati
rijesiti zadatke, gnjaviti demose i slicno da bi nesto shvatio, bit ce
mu lakse u kasnijem studiju.

Cak i iskljucivo s moje strane (ie, pod predpostavkom da sam jedini ja
kriv sto niste nista shvatili),
postoji par nacina za rijesiti taj problem, ...

> pa te molim da jo1 jednom pre?emo preko
> onih stvari od pro1log puta.

... no nazalost, ovo ne dolazi u obzir, osim ako ste svi vi voljni
rezervirati jedan dodatni dvosatni termin za vjezbe iz EM (ja cu naci
vremena). Naime, ja sam samo jedan od 5 asistenata EM , i prakticki sam
najmladi od svih, s najmanjim pravom utjecanja na strukturu vjezbi (puno
vece face kao sto je Mea diktiraju ritam). Imam program kojeg se moram
drzati, i dosad sam radio tocno onim tempom koji je Mea zahtijevala od
nas. A po njemu, sljedeci put moramo prijeci na teoriju brojeva (i cak
ni za to nemamo vremena na bacanje). Kompromisno rjesenje u okviru
uobicajenih termina je da sam spreman 10ak minuta sljedecih vjezbi
potrositi rjesavajuci par zadataka s relacijama i klasama ekvivalencije
(jer to je ono sto vecina ljudi tvrdi da nije shvatila, dok s
Kartezijevim produktom i relacijama opcenito nemaju toliko problema), a
i onda cemo morati zuriti s teorijom brojeva. Alternative koje su meni
pale na pamet su:

1. kao sto rekoh gore, specijalni dodatni termin. S obzirom na to da
prelazimo na novu cjelinu, za sto nam ne treba previse znanja o
relacijama ekvivalencije, to moze biti i nakon sljedecih vjezbi, a u tom
slucaju se mozemo i formalno dogovoriti na vjezbama za termin.
Petak popodne bi trebao biti slobodan za vecinu predavaonica, a sto se
mene tice, moze i subota ako to studentima odgovara.

2. zapravo postoji jedan termin za koji znam da je svima ok, a to su
moje konzultacije. Moja ideja je da pokusam vidjeti koliko ce mi ljudi
doci (vjerojatno ce svi imati pitanja along the lines ovog gore), pa ako
vas bude puno, copiti neku predavaonicu i tamo s vama proci sve sto
treba. Stovise, i nakon 18 sam slobodan, pa mozemo ostati na
wholenight-EM-partyju ako vam se to svida... :-)

3. web. Vjerojatno si vidio, na
http://www.math.hr/~veky/em/vjezbe lagano nastaje dopunski materijal
vjezbama, jedini problem je sto nastaje malo prelagano:-/...
No mozda bih mogao preskociti ove trivijalne stvarcice s pocetka i
staviti gore ponesto iz zadnjih vjezbi. Ako se odlucim za to, za
nekoliko dana to bi trebalo osvanuti gore, pa cemo vidjeti hocete li se
s tim moci snaci.

Ja sam zaista spreman sve uciniti da bih razjasnio ono sto vam je
nejasno. Ali vidim siri kontekst, i u njemu neke stvari, poput
skracivanja vremena za teoriju brojeva (koja je srce EM1 )
na racun detaljnog objasnjavanja necega sto se smatra uvodom i povezano
je s EM1 samo postrance, jednostavno nemaju smisla.