Bajka
(inspirirano jednim snom)

# Kraljeva kci je tesko bolesna... Postoji li neki nacin da je izlijecim?"

# Naravno, ako preplivas ovu rijeku punu krokodila, uspnes se uz glatku stijenu nagiba 2\pi/3 na planinu na kojoj zivi strasni zmaj, pricekas kad ce izletjeti, u tom trenu se zatrcis i uhvatis ga za nogu, pustis ga da te nosi nekih 100 kilometara (to moras sam procijeniti, npr. po brzini vjetra), do tocke ispod koje se nalazi otok (inace, okolno more je prepuno gladnih morskih pasa), u tom trenutku popnes mu se za vrat i zadavis ga, skocis s njega na zemlju, prije njega stignes na otok, napravis/pripremis kotao, namjestis ga na pravo mjesto, cekas da zmaj ljosne u njega (u kotlu mora biti dovoljno vode da se zmaj ne razbije, jer stuceno zmajevo meso nis ne valja, ali na otoku ima malo vode koja nije slana... ako treba, nadoknadi pljuvackom) (naravno, za svo to vrijeme moras odbijati napade bijesnih domorodaca koji misle da si hranjiv i bogat vitaminom C), skuhas zmaja, uvjeris domorodce da je njegovo meso jako hranjivo i bogato vitaminom C (naravno, ne znas njihov jezik, ali upotrijebi mastu - jako je bitno da im kazes za vitamin C...), nahranis domorodce zmajem, sprijateljis se s njima (nakon nekog vremena pocet ce te smatrati bozanstvom, pa pazi na to da im poljoprivreda i lov uspijevaju, jer inace ce te razapeti); sprijateljis se s njihovim poglavicom, zavedes njegovu kcer, ozenis se njome, nagovoris je da napusti zivot na tom otoku (na kojem joj nista nije falilo) i krene s tobom do jednog drugog otoka (naravno, ona kao poglavicina kci ne zna plivati, pa je moras nauciti ili nositi na ledima, kako ti je draze - ali uzmi u obzir morske pse), udaljenog nekih 10ak kilometara, na kojem zivi jedan starac od 200 godina; uvjeris je u to da joj je najbolje da ostane s tim starcem (samo pazi - jako je tvrdoglava i mrzi starce), ostavis je tom starcu, zauzvrat od njega uzmes dragocjeni prsten, vratis se do onog prvog otoka (gdje su domorodci jako bijesni na tebe, naravno), ponovo zadobijes povjerenje domorodaca, do te mjere da te puste u njihovo svetiste, u tom svetistu gurnes dragocjeni prsten u jednu od 13 rupa pod jednim kipom (samo jedna rupa je prava, i ne postoji nacin da saznas koja je to a priori, ali dobro, moras imati i malo srece), cekas da se otvori tajni prolaz, pomocu njega se spustis u podzemlje i tamo u labirintima (ne, nemas nikakvo osvjetljenje na rapolaganju, ali pipaj) pronades tri skorpiona (pazi, njihove bodlje su smrtonosne) i jedan kljucic, pomocu njega otlkljucas vrata na drugom kraju tih podzemnih labirinata i nades se pred jednim velikim stepenistem, u podnozju one planine s pocetka (u trenutku kad otvoris ona vrata, voda ce poceti nadirati u to podrucje pod velikim pritiskom), stignes stepenistem do vrha planine brze od vode (jako je bitno da se ne smocis), noseci skorpione (naravno, jako je bitno da ne smocis ni njih), gore na vrhu planine malom zmajicu pokusas objasniti da tate vise nema (i optionally svoju ulogu u tome), skorpione cuvas od njegovih suza (zmajske suze su vrlo obilne i mokre); skorpione izdresiras da se mogu popeti jedan na drugoga i pustis ih kroz procijep u jednoj stijeni (trebao bi biti oznacen, ali ako nije, trazi procijep u stijeni iz kojeg nesto blista) da ti donesu dragulj koji tamo lezi, (cvrsto ih upozori da ga ne smiju dodirnuti svojim bodljama, jer inace ce izgubiti svoju carobnu moc), ostanes na toj planini i (uz/od)gojis tog zmajica do odrasle dobi (mladi zmajevi znaju biti vrlo problematicni, ali upotrijebi sav autoritet kojeg imas); kad naraste, na njegovim ledima odletis do onog otoka sa starcem (moras zadobiti njegovo povjerenje, kako bi znao da neces i njega zadaviti), pozdravis se sa starcem, slusas njegove trodnevne zalopojke o zeni koju si mu doveo (stari je malo cangrizav), pokazes mu da ga potpuno razumijes, i pitas ga kako upotrijebiti dragulj za izljecenje kraljeve kceri (stari to zna, ali slabo ga pamcenje sluzi, moglo bi proteci par godina dok se ne sjeti, potakni ga asocijacijama - za svo to vrijeme tvom zmaju ce biti strahovito dosadno, ali zabavi ga na neki nacin); kad ti stari to kaze, zahvalis mu, popnes se zmaju na leda, dodes u dvor, skuzis da si zaboravio dragulj kod starca (da, zaboravit ces ga, ne mozes tu nista uciniti), obecas zmaju da je to zadnje sto od njega trazis, odes jos jednom do starca, pokusas mu objasniti posto si dosao, skuzis da on nema pojma o cem ti pricas (ah, ta amnezija), pretrazis cijeli otok, na kraju nades dragulj (ali necu ti reci gdje, jer ne bi odolio napasti da tamo prvo pogledas) (zmaju ce opet biti uzasno dosadno - znas vec kakvi su zmajevi), vratis se natrag u dvor, uvjeris strazare da zmaj nece pojesti kraljevu kci, niti joj na bilo koji nacin naskoditi, udes sa zmajem ka kraljevoj kceri (koja se inace jako boji zmajeva, ali uvjeri je u to da je ovaj dobar), ispricas joj ono sto ti je starac rekao, saslusas njezine komentare tipa "Nikada!", "Ni mrtva" i slicne, nagovoris je ipak na to (jer je to jedini nacin da je izlijecis), i izvedes to sve kako treba (naravno, to ce ti biti prva i jedina operacija takve vrste u zivotu, ali stari ti je to trebao prilicno detaljno objasniti - ako nije, improviziraj). Ako imas srece, operacija ce uspjeti i kraljeva kci ce biti zdrava.