Vjezbe 13: greedy, dinamika i backtracking Popis fileova: -------------------------------- kusur.c kraljice.c Zadatak -------------------------------- U fileu kusur.c zapisana je jedna varijanta dinamickog rjesenja problema optimalnog vracanja kusura. Pokusajte implementirati i drugacije rjesenje, slicno Floyd-Warshall algoritmu: najprije odredite sto se moze isplatiti pomocu jedne novcanice, zatim pomocu prve dvije, prve tri, itd. Zadatak -------------------------------- Napravite i greedy program za vracanje kusura te ga usporedite s dinamickim rjesenjem. Zadatak -------------------------------- U fileu kraljice.c napisan je kostur rjesenja problema n kraljica. Rjesenje se zasniva na metodi backtrackinga: u svakom koraku stavljamo kraljicu na prvo dozvoljeno mjesto u novom stupcu. Ukoliko takvo mjesto ne postoji, znaci da smo pogrijesili u nekom prethodnom koraku pa se moramo vratiti (backtrackati!) i promijeniti taj pogresni korak. To radimo pomocu rekurzije (ili stacka). Implementirajte pomocne funkcije koje se pojavljuju u funkciji void kraljice(int stupac); i pokrenite program!