Upute za pokretanje: Preporuča se pokretanje Visual Studio solutiona u Debug konfiguraciji - Start Without Debugging (brže je bez debugiranja). .dll fileove treba dodati u folder s projektom (bili su preveliki da ih ostavim) img folder treba raspakirati i staviti ga u folder s projektom, na isto mjesto gdje su folderi src, headers i fonts. (slike su bile isto prevelike kako bih ih ostavila unutar glavnog foldera) .h fileovi su u 'headers' podfolderu. Zato je potrebno dodati redak "headers" (bez navodnika) u SolutionProperties -> Configuration Properties -> C/C++ -> General -> Additional Include Directories. Nakon pokretanja aplikacije, otvara se Main Menu. Potrebno je pričekati da se završi početna animacija padajućih žetona. Nakon toga je moguće odabrati igra li se protiv čovjeka (Player vs Player) ili protiv računala (Player vs Computer). Lijevi klik miša na jednu od opcija pokreće igricu u željenom načinu. Player vs Player: Igrači naizmjenično ubacuju žetone lijevim klikom miša na željeni stupac. Player vs Computer: Player igra prvi, računalo drugo. Nakon svakog poteza Player-a, potrebno je pričekati da računalo odigra svoj potez. Potez se računa minmax algoritmom u zasebnoj dretvi koja je "detachana" od glavne dretve, kako se igra ne bi zablokirala dok se računa minmax. Moguće je prilagoditi dubinu pretraživanja minmax algoritma; klik na +1/-1 povećava odnosno smanjuje dubinu. Ako je dubina veća, računalu će trebati dulje vremena da odigra potez. Dubina može biti 1,2,...,7. Naravno, što je veća dubina to je potez računala bolji. Općenito: Dok traje animacija ubacivanja žetona ili dok je na redu računalo, nije moguće ubacivati nove žetone. Klik na Main Menu tijekom igre vraća prikaz glavnog izbornika i "resetira" igru.