Pri pokretanju se otvara prozor za odabir načina igre: klik mišem na sivi gumb izabire igru protiv računala, a klik na plavi gumb lokalnu igru s drugim igračem. Ukoliko je izabrano računalo kao protivnik, sljedeći prozor predstavlja tri 'težine', odn. dubine minimax rekurzije (žuto je manja dubina). Zatim se otvara prozor igre. Igra pokazuje kursor izabira gdje će se staviti žeton (osim ako je stupac pun, onda se treba pomaknuti 'naslijepo' negdje). Kursorom se upravlja strelicama lijevo i desno na tipkovnici. Nakon odabira željenog stupca za ubacivanje, pritiskom tipke Enter ubacuje se žeton u dani stupac. Ukoliko se igra protiv računala, nakon korisnikovog poteza, računalo odigra čim završi računanje svog optimalnog poteza. Na crvenoj postavci, dubine 4, mom računalu treba 10ak sekundi po potezu (na većinom praznoj ploči), da ne mislite da neće nikad. Ukoliko igraju dva čovjeka, i jedan i drugi istim (gore opisanim) procesom ubacuju svoje žetone. Zadnji prozor iscrta boju igrača koji je pobijedio, odnosno bijelu ako je neriješeno.