Klikom na gumb u izborniku igrač bira hoće li igrati protiv drugog igrača ili CPU-a. Igra se klikom na stupac (bilo gdje) u koji hoćemo ubaciti žeton. Na kraju igre (bilo da je neki igrač pobjedio, da je izjednačeno ili da je igra prekinuta zbog nedozvoljenog poteza) vraća se na početni izbornik s porukom o ishodu igre. Pri pokretanju moguće je i argumentima komandne linije zadati visinu i širinu ako ne želimo da bude default 6x7 ploča. Za odabir poteza CPU-a koristimo modificiranu varijantu minimaxa koja umjesto evaluacije stanja ploče koristi Monte Carlo rollout u danom stanju nekog čvora, te UCT (Upper Confidence bound for Trees) za procjenu koliko je dobar koji potez. Po defaultu CPU uvijek igra kao drugi igrač (crveni), a za izmijeniti ovo treba modificirati zakomentirani dio koda u main.cpp. Za pokretanje na linuxu priložena je i Makefile datoteka za automatsko linkanje svih datoteka i biblioteka za SFML (pokreće se pozivom "make run"). Ako CPU igra presporo, može se smanjiti broj iteracija u main.cpp (trenutno je 1024 * broj stupaca).