Početkom svibnja 2007. godine iz  tiska je izašla nova knjiga u Matkinoj biblioteci. Njezin je autor prof. dr.  sc. Zdravko Kurnik, a naslov knjige  je Diofantske jednadžbe. 
        Knjiga  je formata Matke, ima 72 stranice i podijeljena je u četiri poglavlja. 
        Iz predgovora:
        ...  Na početku knjige je Predgovor, u kojemu su navedeni i zadatci s diofantskim  jednadžbama s naših natjecanja. Rješenja tih zadataka nalaze se u knjižicama  “Matematička natjecanja”. Te zadatke mogu rješavati nastavnici matematike s  učenicima kao oblik uvježbavanja i pripreme. Ima ih dovoljno za par  matematičkih radionica. Poželjno je da to učine nakon razmatranja teorijske  osnove u ovoj knjižici. 
        U  prvom poglavlju, Metodička radionica,  opisani su ciljevi i način rada u svakoj metodičkoj radionici. 
        U  drugom poglavlju, Metodika rješavanja  diofantskih jednadžbi, navedene su teorijske činjenice i opisane metode  metode rješavanja diofantskih jednadžbi. Učenici ovdje mogu naći mnoge  poznatečinjenice iz školske matematike, a posebno jaku primjenu djeljivosti  brojeva, razlike kvadrata i nejednakosti. Ovo poglavlje omogućuje primjeren  pristup području, vrlo pogodnom za uspješnu primjenu analize jer se ovdje  istraživanje može odmah usmjeriti na pravi put, koji u većini slučaja brzo daje  pozitivne rezultate. 
        U  trećem poglavlju, Diofantske jednadžbe u  metodičkoj radionici, nalaze se zadatci s diofantskim jednadžbama,  metodičkim analizama i rješavanjima. To je središnje poglavlje. Trebalo bi  najprije samostalno razmatrati različite ideje rješavanja, a tek nakon toga  čitati navedena rješenja. Metodička radionica sadrži 25 zadataka. Zadatci se  razlikuju po težini, ali težište razmatranja nije na težini, većna metodičkom  pristupu i idejama rješavanja. U metodičkoj radionici obično se otkriju i  načini rješavanja zadataka s diofantskim jednadžbama koji nisu opisani u ovoj  knjižici. To zna biti vrlo poticajno za daljnji rad. 
        Četvrto  poglavlje su Dodatni zadatci.  Zadataka ima 20, bez potpunog su postupka rješavanja, navedene su samo upute  ili konačni rezultati. Za njihovo rješavanje obično je dovoljna navedena  teorijska osnova i sličnost s nekim od riješenih primjera ili zadataka.  Predviđeni su za dodatnu metodičku radionicu nastavnika matematike, a učenici  ih mogu koristiti za bolje utvrđivanje opisanih načina rješavanja i kao pripremu  za matematička natjecanja...